Hoe dien ik een klacht in?

Wat als u ontevreden bent?

Jammer dat u niet tevreden bent met uw ervaring bij Bonstaete. Uw klacht legt u voor aan Bonnie Allart. Zij probeert u zo goed mogelijk te helpen en een oplossing te bieden.

Te ondernemen stappen:

  1. U dient uw klacht schriftelijk in, per e-mail naar bonnie@bonstaete.nl. Formuleer duidelijk dat het een klacht betreft, wat uw klacht is en hoe deze verholpen kan worden. Verder bevat uw bericht uw naam en eventueel bedrijfsnaam. Indien de klacht over een cursus gaat: de cursusnaam en datum van de training.
  2. Bonstaete bevestigt de ontvangst van uw bericht binnen twee weken.
  3. Indien uw klacht niet in behandeling wordt genomen ontvangt u hiervan uiterlijk binnen vier weken na de ontvangstdatum schriftelijk bericht met daarbij een motivatie van dit besluit.
  4. Wanneer Bonstaete na onderzoek tot de conclusie komt dat de klacht (gedeeltelijk) terecht is, neemt Bonnie Allart zo spoedig mogelijk contact met u op om de zaak verder met u af te handelen.
  5. Bonstaete streeft ernaar uw klacht binnen zes weken na ontvangst af te handelen.
  6. Wanneer u niet tevreden bent met de oplossing kan de klacht worden voorgelegd aan een tijdelijke geschillencommissie. Beide partijen kiezen een vertegenwoordiger en kiezen een gezamenlijke vertegenwoordiger. De beslissing van deze tijdelijke, uit drie personen bestaande, geschillencommissie is bindend voor beide partijen.
Bonnie Allart

Bonnie Allart

bonnie@bonstaete.nl

06 – 41818198